Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Új piacra lépett a luxus világában a Louis Vuitton azzal, hogy a napokban nyitotta meg legújabb üzletét Párizsban, ám a világhírű bőrárukat helyett kizárólag a Louis Vuitton nevével fémjelzett órákat és ékszereket árulnak azon belül is a csúcskategóriát árulnak.
A divat felől induló luxusipari társaságok közül egyre több lép be a "kemény luxuscikkek" kategóriájába sorolt prémium ékszerek területére. A Gucci és a Dior után az elmúlt években a Bottega Veneta, az Hermes, a Ralph Lauren is megjelent a maga választékával, legutóbb pedig a Versace dobta piacra első egyedi darabokból álló ékszerkollekcióját.
A francia főváros luxusnegyedein belül is külön presztízsnek örvendő Place Vendôme-on levő 160 négyzetméteres üzlet kiválasztásával magas mércének akartak megfelelni: ha valaki azt akarja, hogy ékszerészként komolyan vegyék, akkor a Place Vendôme-on kell megjelennie − idézte a Le Nouvel Observateur a Louis Vuitton óra- és ékszerrészlegének igazgatóját, Hamdi Chattit. A párizsi téren olyan történelmi ékszerészházaknál lehetett eddig vásárolni, mint a Cartier vagy a Van Cleef & Arpels – írja a Napi Gazdaság Online. Az új boltban már 650 euróért meg lehet szerezni egy LV-jegyű fülbevalót, de 9 milliót is ott lehet hagyni egy 30 karátos gyémánttal ékes gyűrűért − és vannak olyan ékszerek is, amelyek ára "megegyezés tárgya".
A Louis Vuitton az elmúlt évtizedben nemcsak földrajzilag, hanem a brand kiterjesztésének stratégiáját követve is terjeszkedett, beleértve az óra-ékszer szegmenst is − a legfelső kategóriás ékszerek területére 2009-ben lépett. Jelenleg mintegy 60 franciaországi, illetve külföldi üzletében tart ékszereket is; újabb, a párizsihoz hasonló luxusbutikot nem tervez az LVMH-csoport zászlóshajója, de arra készülnek, hogy több óra-ékszer üzletet nyissanak szerte a világon.
Az ismert brand alá tartozó ékszerek a világ felső kategóriás ékszerpiacának csak a 19 százalékát adják, ugyanez az arány a bőráruknál 50, a napszemüvegeknél 38 százalék. Mint a luxuscikkek területén mindenhol, itt is meghatározó lesz a kínai kereslet − idézte a Financial Times a Pictet private bank prémiumbrand-menedzserét. Az idei Worldwatch Report szerint Kína már átvette a globális vezető szerepet az USA-tól a márkás luxusórák felvevőpiacaként és ugyanez fog lejátszódni az ékszerek területén is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.