Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Mercedes reagált a Napi Gazdaság mai információjára, miszerint kétszeresére növelnék a kecskeméti gyártókapacitást, a társaság szóvivője nem zárta ki, hogy a Napi információi helytállóak.
A Napi Gazdaság ma reggeli beszámolója szerint a mostani 150 ezres kapacitást a duplájára növelné Kecskeméten a Mercedes. A hírre a német cég is reagált, a portfolio.hu szerint Reuters-nek a cég szóvivője elmondta, valóban elképzelhető a bővítés, konkrét döntés azonban még nem született.
A Napi szerint a kecskeméti Mercedes-gyár bővítése 2013-ban elkezdődhet, az üzem kapacitása a mostani évi 150 ezer darabról 300 ezerre nő. A gyártósorok 2014-ben érkezhetnek az új üzembe, a termelés pedig 2015-től indulhat meg. A beruházás az alkalmazotti létszám bővítésével jár, a Mercedes több száz ember felvételét tervezi
A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nek a gyár bővítése további több tízmilliárd forintba kerülhet, amihez további állami forrást is igényelhetnek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.