Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Wizz Air bemutatta az eddigi legtöbb úticélt tartalmazó magyarországi nyári menetrendjét, és bejelentette a Budapest-Genf járat elindítását
Az eddigi legtöbb úticélt tartalmazza a Wizz Air ma bemutatott jövő nyári menetrendje, emellett a légitársaság új desztinációként a genfi járatot is bejelentette december 14-i indulással – a várakozások szerint ezen a viszonylaton az első évben 45 ezer utas repül. A részletes nyári menetrendet a légitársaság honlapján tette közzé. A légitársaság emellett azt is belejelentette, hogy növeli járatainak gyakoriságát Kijevbe, Tel-Avivba, Londonba és a tengerparti – elsősorban görög, spanyol és bolgár – nyaralóhelyekre.
Az idei nyári menetrendhez képest Korfuba a heti egy helyett 2, a ciprusi Larnacába kettő helyett 3 járat repül. Ugyancsak nő a kijevi járatok száma (3-ról 4-re), Tel-Avivba pedig a hét minden napján repül a társaság az eddigi heti három járat helyett. Debrecenből London Lutonra jövőre heti 5 járat közlekeidk. A 33 desztinációt 141 járattal repüli a társaság, amelynek forgalma 2011 óta 38 százalékkal bővült – ebben jelentős a szerepe a Malév leállása miatti idei nagy ugrásnak, ami azért minden évben nem lesz.
A társaság 2012-re 12 millió utas szállítását tervezi,ez jó eséllyel teljesül, hiszen most 11,8 milliónál tartanak. A magyar piac ebből csaknem 2 millió utast tesz ki, Váradi József vezérigazgató szerint 2013-ra 2 millió magyarországi utas szállítását tervezik elérni. A magyarországi forgalomba június 18. óta óta beszámít a Debrecen-London Luton járat is.
"Az eddigi forgalom alapján egyre reálisabb eredményeket hozhat tehát az a törekvésünk, hogy a gyógyászati- és az egészségturizmus, egyetemünk hallgatóinak, valamint a Debrecenből és térségéből Londonban dolgozóknak és családtagjaiknak utazási igényei, az ipari szektor kívánalmai és a város nagyrendezvényei révén Debrecen egyre intenzívebben kapcsolódjon be a Wizz Air által biztosított légi összeköttetés révén Európa vérkeringésébe” – mondta Kósa Lajos, Debrecen polgármestere. Debrecenből jelenleg London mellett Eindhovenbe és Milánó Malpensa repterére lehet eljutni a Wizz Airrel közvetlenül. Az idei forgalom várhatóan 25-30 ezer utas lesz, jövőre 120-130 ezret várnak, a reptér befogadóképessége 300 ezer körül van, de 150 ezer utassal már nullszaldós lehet a működés. Kósa azt is bejelentette, hogy a nemzetközi forgalom ilyen mértékű növekedése a reptér további fejlesztését igényli, amihez 100 millió forintos nagyságrendű kormányzati segítséget kérnek. Elsősorban az utasok és a gépek kiszolgálását kell javítani, fel kell készülni a téli időszakban a fagymentesítésre, valamint javítani kell a biztonsági szolgáltatásokat is.
A polgármester a milánói kapcsolat révén – mivel Malpensa az egyik nagy európai elosztó reptér – átszállásos kapcsolatokat is remél, a Wizz Air üzletpolitikájában azonban ilyen egyelőre nincs. A város vezetése és a repülőtér üzemeltetője folyamatosan tárgyal a Wizz Air-rel a Debrecenből indítható járatok bővítéséről. Sőt, nemcsak a Wizz Airrel folytatnak megbeszéléseket, hanem német, vagy kínai partnerekkel is.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nemcsak Majka, Dopeman számai is gondot okozhatnak Orbán Viktornak.
Az ország üzemeltetésére más is képes. Amit csak ők tudnak, abból pont elég volt. Európa visszavár. Vélemény.
Ha a tusványosi beszéd a NER szellemi iránytűje, Orbán most fordítva tartja.
A rapper a csúcson akarja abbahagyni.