Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Volkswagen (VW) német járműgyártó azt tervezi, hogy összesen 14 milliárd eurót fektet be Kínában a következő négy évben.
A német vállalat növelni akarja piaci részesedését a világ legnagyobb autópiacán - mondta a Volkswagen kínai képviseletvezetője a China Daily című napilapnak.
Jochem Heizmann szerint négy autógyárat terveznek építeni Kínában, miután a cég jelenleg a helyi FAW Group és a SAIC Motor Corp cégekkel közösen gyárt autókat. A VW azt terezi, hogy 2018-ra évi 4 millió autót állít majd elő Kínában, helyi foglalkoztatottjainak száma pedig a jelenlegi 50 ezerről 3-5 éven belül 85 ezerre nő.
A Volkswagen 2 millió autót adott el az ázsiai országban az idei első kilenc hónapban, ami 18,3 százalékkal több az egy évvel korábbinál.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.