Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A transzparencia egyre fontosabbá válik a termékek, különösen az élelmiszerek eladhatóságában. Több sikeres külföldi példa hatására a Lidl hazai áruházaiban is felismerték, hogy eladásösztönző hatása van annak, ha találkozhatunk a termelő nevével és arcával.
Egyre több fogyasztó értékeli pozitívan, ha a terméket hazai termelő állította elő: ennek is köszönhető, hogy az elmúlt öt évben a Lidl például 34-ről 52 százalékra emelte termékkínálatában a magyar termékek részarányát 154 hazai üzletében.
Persze van még hova fejlődni: egy biotermékeket forgalmazó bajorországi projektben a fogyasztók a termék teljes útját végigkísérhetik, ha a csomagoláson található kódot beütik egy megadott honlapon. „Magyarországon is elindultunk ezen az úton, több hazai termelő arcával és nevével találkozhatnak vásárlóink áruházainkban” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
„A termék transzparencia nem divat, hanem jogos igény a vásárlók részéről, amire egyre nagyobb hangsúlyt kívánunk fordítani a jövőben”- tette hozzá Grósz Jenő. Jelenleg 202 magyar beszállító közel 700 terméke szerepel a Lidl hazai áruházaiban, azaz mintegy 50 százalékkal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, ezért is fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, honnan származik az élelmiszer, amely a kosarukba kerül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ipar- és munkahelyvédelmi akciótervet hirdetett a miniszterelnök.
Mit rontott el a Novo Nordisk, amely a fogyasztószereivel valósággal letarolta a nyugati világot?