Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Minden eddigi rekordot megdöntött tavaly a Budejovicky Budvar sörgyár exportja: az állami tulajdonban lévő sörfőzde 657 ezer hektoliter Budweiser sört adott el külföldön, 1,1 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
A termelés 1,34 millió hektoliter volt, 2 százalékkal több a 2011. évinél.
A Budweiser márkanév kizárólagos használati jogáért hosszú idő óta verseng a cseh vállalat és az amerikai Anheuser-Busch. A Budweisert Amerikában a legnépszerűbb sörök között tartják számon, Európában viszont az Anheuser-Busch 2009-ben elvesztette azt a pert, amelyet a Budweiser márkanév európai bejegyzése érdekében indított. Az EU bírósága arra hivatkozott, hogy a Budvar sörgyár már 1958-ban levédette a márkanevet egyebek között Franciaországban, Ausztriában és az akkori Csehszlovákiában.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?