Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megállapodást kötött a New York Times és a Starbucks, melynek értelmében az amerikai fogyasztók ingyen olvashatnak el az online felületen tizenöt cikket. A New York Times nemrégiben tovább szűkítette cikkeinek internetes elérhetőségét.
Kávé mellé ingyen jár a New York Times aktuális számából 15 cikk azoknak, akik a Starbucks valamely üzletében vásárolják meg italukat az Egyesült Államokban.
A kávélánc és a tekintélyes lap szerdán állapodott meg az együttműködésről, amelynek értelmében a Starbucks vevői 15 cikket ingyen olvashatnak el az újság online felületén a kávézó hálózatára csatlakozva. A vendégek naponta egy alkalommal élhetnek a lehetőséggel, hogy a lap öt különböző rovatából - köztük a hírekből, a technológia és a szórakozás területéről - három-három cikket elolvassanak.
A New York Times nemrégiben tovább szűkítette cikkeinek internetes elérhetőségét. A lap online kiadásának decemberben 668 ezer előfizetője volt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.