A Facebook elvégzi a piszkos munkát

Megérkezett a Facebookra a hasonló közönség célzási lehetőség, így a Facebook keres olyan embereket a hirdetéshez, akikre szükség van.

  • hvg.hu hvg.hu
A Facebook elvégzi a piszkos munkát

A Facebook egy új funkciója segítségével kereshetők olyan emberek, akik hasonlítanak a hirdető célcsoportjára. Vagyis ha például vannak hírlevél feliratkozók, akkor lehet keresni további olyan embereket, akik nagy eséllyel feliratkoznának a hírlevélre - írja a Facebooktippek.hu portál.

A weboldal részletesen bemutatja, miként lehet megtalálni egy-egy cégnek hirdetői célcsoportját és miként lehet bővíteni. Ebben segít a hasonló közönségek célzása.

További részleteket itt lehet olvasni.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Elindult a Gigabit Magyarország program. Változtak a Nemzeti Bajnokok – Zöld és digitális átállást célzó egyműveletes kombinált Hitelprogram feltételei.