Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Megérkezett a Facebookra a hasonló közönség célzási lehetőség, így a Facebook keres olyan embereket a hirdetéshez, akikre szükség van.
A Facebook egy új funkciója segítségével kereshetők olyan emberek, akik hasonlítanak a hirdető célcsoportjára. Vagyis ha például vannak hírlevél feliratkozók, akkor lehet keresni további olyan embereket, akik nagy eséllyel feliratkoznának a hírlevélre - írja a Facebooktippek.hu portál.
A weboldal részletesen bemutatja, miként lehet megtalálni egy-egy cégnek hirdetői célcsoportját és miként lehet bővíteni. Ebben segít a hasonló közönségek célzása.
További részleteket itt lehet olvasni.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.