Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Magyarországon 10 éve reggeliztető McDonald's újrafogalmazta a reggeli junkfood reggelit, a jelek szerint sikerrel, hiszen azóta 50 millió adagot osztottak ki a gyorsétterem lánc pultjainál.
A McDonald’s 10 éve jött ki a magyar piacon is a gyorséttermektől akkor még szokatlan reggeli koncepcióval: joghurtot müzlivel, az omlett szendvicseket, különböző McMuffinokat vagy többféle feltéttel választható tojásrántottákat kínált. Az 50 millió eladott reggeli és a 3,5 millió liter elfogyasztott reggeli kávé pedig azt bizonyítják, hogy bejött – derül ki a gyorsétterem honlapjáról. A lánc Magyarországon március végén újítja fel reggeli kínálatát.
McDonald's Európa legnagyobb étteremlánca. Európa 39 országában, több mint 6700 étteremben naponta 12 millió vásárlót szolgálnak ki. Magyarországon 1988-ban nyitották első egységünket; amelyek száma közel 100-ra bővült. Éttermeikben évente átlagosan 80 millió vendég fordul meg.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.