Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A juttatások közül idén a Széchenyi Pihenő Kártya kártya volt a legnépszerűbb, de majdnem ugyanannyian választották az Erzsébet-utalványt is. A felhasználást vizsgáló felmérés szerint attól függetlenül, hogy melyiket igényelték, leginkább - 45,3 százalékban - étkezési célra váltották be őket.
A kimutatás szerint a SZÉP kártya elsősége nem volt meglepetés, az Erzsébet utalvány viszont a tavalyi ötödik helyről ugrott a másodikra. A SZÉP kártyát éves szinten akár 450 000 forint értékben lehet igényelni étkezés mellett szállásra és szabadidős tevékenységre is, ellenben a hagyományos étkezési Erzsébet-utalványt legfeljebb 96 000 forint értékben, kizárólag étkezésre lehet használni. Utóbbi térnyerése is bizonyítja, hogy a munkavállalók leginkább élelmiszerre költik a pluszjuttatásokat. A cafeteria népszerűségét vizsgáló elemzést a c1 cafeteria szoftverben nyilvántartott több mint 30 000 munkavállaló nyilatkozata alapján készítették el. - írja a Privátbankár.
Harmadik a népszerűségi listán az egészségpénztár; ezt a megkérdezettek 16,2 százaléka választotta a tavalyi 23,3 százalékkal szemben. Ezt a helyi közlekedés követi 12,4 százalékos aránnyal. Nyugdíjpénztárt a megkérdezettek 9,5 százaléka kért. Az Erzsébet-utalvány elsősorban a pénztárak rovására tudott az idén erősödni. Korábban az újonnan induló Erzsébet utalvány körüli bizonytalanságok következtében a dolgozók tavaly a kereteiket egyebek között a biztosabbnak ítélt egészségpénztárakba irányították. Ez a tendencia most megfordult. Az Erzsébet-utalványnak egy év alatt sikerült kiépítenie a szükséges működési feltételeket, és elnyerni a dolgozók bizalmát. Így a korábban máshová vándorolt pénzek az idén visszaáramlottak az étkezési célú felhasználáshoz, mindenekelőtt az Erzsébet-utalványhoz.
.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.