Kiszervezi védelmi ipari érdekeltségeit a magyar állam
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
A Coffeeshop Company a Mammut II.-ben nyitotta meg új egységét, ahol ahol a vendégek iPadet is kapnak a kávé mellé, ezen tanulmányozhatják az itallapot és az újdonságokat, de akár a világhálón is szörfözhetnek– írja a Franchiseportal.hu.
A Mammut II.-ben nyílt új Coffeeshop Company üzlet vendégei iPadeket kapnak, amelyen a kávéház kínálata mellett tájékoztató anyagokat, érdekességeket is olvashatnak, bár rendelni egyelőre nem lehet a készülékeken keresztül. A kávéház megnyitásának ötlete már egy éve megszületett, ám időbe telt, mire kiválasztották a megfelelő helyszínt, üzlethelyiséget – írja a franchiseportal.hu. Az üzlet hat új munkahelyet teremtett, az ügyvezető feladata és felelőssége volt a személyzet kiválasztása, véleménye szerint ez volt az egyik legfontosabb feladat.
A Coffeeshop Company nemzetközi franchise hálózat 23 országban van jelen, világszerte 289 üzlet viseli ezt a logót. A legtöbb üzlet (73) Oroszországban található, de Közép-Európában erősek igazán, hiszen a cég osztrák családi vállalkozás, amelyet 1999-ben alapították, a Schärf csoport tagjaként.
A magyarországi hálózatnak a most megnyitott kávéházzal együtt 18 üzlete van. A tavaly elért árbevétel nettó 540 millió forint volt, és a 2012-es év során 773 ezer vendég látogatta a csoport hazai kávéházait.
Mely cégeket érint az N7 Holding és a 4iG csoport közötti előzetes megállapodás? Milyen lehetőségeket tartogat az ágazat a hazai beszállítóknak?
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. A cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változások kerülnek bemutatásra.
Még mintegy 186 milliárd forint kedvező feltételű pénzügyi forrás érhető el az EXIM-nél a Demján Sándor Program keretében meghirdetett konstrukciókban.
Nem az Amazon-alapító Jeff Bezos múlt heti esküvője volt az első celebesemény Velencében, de még egyik sem váltott ki ekkora tiltakozást. A közel 50 millió dolláros nászünnep a mérhetetlen pazarláson túl a társadalmi érzéketlenség jelképévé is vált.
Magyar Péter sem hagyta szó nélkül.