Tetszett a cikk?

A Coffeeshop Company a Mammut II.-ben nyitotta meg új egységét, ahol ahol a vendégek iPadet is kapnak a kávé mellé, ezen tanulmányozhatják az itallapot és az újdonságokat, de akár a világhálón is szörfözhetnek– írja a Franchiseportal.hu.

A Mammut II.-ben nyílt új Coffeeshop Company üzlet vendégei iPadeket kapnak, amelyen a kávéház kínálata mellett  tájékoztató anyagokat, érdekességeket is olvashatnak, bár rendelni egyelőre nem lehet a készülékeken keresztül. A kávéház megnyitásának ötlete már egy éve megszületett, ám időbe telt, mire kiválasztották a megfelelő helyszínt, üzlethelyiséget – írja a franchiseportal.hu. Az üzlet hat új munkahelyet teremtett, az ügyvezető feladata és felelőssége volt a személyzet kiválasztása, véleménye szerint ez volt az egyik legfontosabb feladat.

A Coffeeshop Company nemzetközi franchise hálózat 23 országban van jelen, világszerte 289 üzlet viseli ezt a logót. A legtöbb üzlet (73) Oroszországban található, de Közép-Európában erősek igazán, hiszen a cég osztrák családi vállalkozás, amelyet 1999-ben alapították, a Schärf csoport tagjaként.

A magyarországi hálózatnak a most megnyitott kávéházzal együtt 18 üzlete van. A tavaly elért árbevétel nettó 540 millió forint volt, és a 2012-es év során 773 ezer vendég látogatta a csoport hazai kávéházait.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!