Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kétmilliárd eurós befektetéssel megduplázza pekingi gyártókapacitását a Daimler, ezzel pedig kínai motoralkatrészek kerülnek német gyártású Mercedesekbe. A fejlesztéssel a Daimler első Németországon kívüli teljeskörű termelést végző motorgyárát hozza létre.
Kétmilliárd eurós befektetéssel megduplázza pekingi gyártókapacitását a Daimler, ezzel pedig kínai motoralkatrészek kerülnek német gyártású Mercedesekbe – írja a Financial Times. A fejlesztéssel a Daimler első Németországon kívüli teljeskörű termelést végző motorgyárát hozza létre.
A német vállalat fő tisztségviselői szerint megtörtént egyfajta felismerés, hogy Kínában javítaniuk kell a pozíciójukon versenytársaikkal szemben. A gyár által gyártott termékek minősége emellett megegyezik a Németországban gyártottakéval.
A Daimler arra készül, hogy a 2012-ben eladott 206 ezer Mercedes darabszámot 2015-re 300 ezerre növelje, ennek pedig kétharmada már helyi gyártásból származzon. Elemzők ugyanakkor kiemelik, hogy a Mercedes fő riválisai – a BMW és az Audi – jobban és gyorsabban tudtak alkalmazkodni a kínai piac igényeihez. Például megnövelték a hátsó utassor lábterét, mely kifejezett igénye volt a kínai üzletembereknek.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.