Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A Human Rights Watch nemzetközi emberi jogi szervezet rasszistának és felháborítónak nevezte pénteken a Dunkin' Donuts amerikai üzletlánc legújabb thaiföldi reklámkampányát, amellyel csokoládés fánkjait népszerűsíti.
A Human Rights Watch felszólította a fánkokat árusító céget, hogy szüntesse be "bizarr és rasszista" reklámkampányát, amelynek plakátjain a főszereplő egy mosolygó fehér nő, feketére maszkírozva.
A jogvédők úgy vélik, hogy az augusztus elején Thaiföldön indított kampány azokat az előítéleteket idézi vissza, amelyek a 19. században és a 20. század elején voltak jellemzőek az amerikai feketékkel szemben, és amelyek ma már egyértelműen sértő jelképeknek minősülnek.
A New York-i székhelyű Human Rights Watch szerint megdöbbentő, hogy egy amerikai világmárka a 21. században olyan reklámpolitikát enged meg magának, amely könnyen felháborodást okozna, ha azt a saját hazájában folytatná.
A világ 30 országában mintegy 3100 üzlettel jelen levő cég thaiföldi képviselője elutasította a "nevetséges" kritikát, amelyet a "paranoiás amerikai gondolkodásmódnak" tulajdonított.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és megtörtént a csoda. A 33 éves amatőr alkotó ma befutott művész, olyanok veszik a képeit, akiket korábban, csaposként, legfeljebb kiszolgálhatott volna.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.