Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A Human Rights Watch nemzetközi emberi jogi szervezet rasszistának és felháborítónak nevezte pénteken a Dunkin' Donuts amerikai üzletlánc legújabb thaiföldi reklámkampányát, amellyel csokoládés fánkjait népszerűsíti.
A Human Rights Watch felszólította a fánkokat árusító céget, hogy szüntesse be "bizarr és rasszista" reklámkampányát, amelynek plakátjain a főszereplő egy mosolygó fehér nő, feketére maszkírozva.
A jogvédők úgy vélik, hogy az augusztus elején Thaiföldön indított kampány azokat az előítéleteket idézi vissza, amelyek a 19. században és a 20. század elején voltak jellemzőek az amerikai feketékkel szemben, és amelyek ma már egyértelműen sértő jelképeknek minősülnek.
A New York-i székhelyű Human Rights Watch szerint megdöbbentő, hogy egy amerikai világmárka a 21. században olyan reklámpolitikát enged meg magának, amely könnyen felháborodást okozna, ha azt a saját hazájában folytatná.
A világ 30 országában mintegy 3100 üzlettel jelen levő cég thaiföldi képviselője elutasította a "nevetséges" kritikát, amelyet a "paranoiás amerikai gondolkodásmódnak" tulajdonított.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A Budai Vár közelében lévő extravagáns étteremnél.
Az olasz kormány folytatja a lavírozást az Egyesült Államok és Kína között.