Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kétszámjegyű euro-milliós invesztícióval nyomatékosítja a német energetikai cég, hogy a továbbiakban az elekrtomos közlekedés területén is számolni kell majd vele. A beruházásból egy új épület lesz a cég erlangeni telephelyén, ahová laborok, tesztelő-vizsgáló parsorok települnek, melyeken 2015-ben már 350-en dolgoznak majd.
A Frauenauracher Straße 85 alatt jelenleg építik az Inside e-Car üzleti egység számára az új gyártócsarnokot és az irodaházat. Utóbbi a nemzetközi összetételű, üzleti főhadiszállásaként is funkcionál majd. A gyártócsarnokban 1200 négyzetméteren e-járművekhez fognak invertereket gyártani, és további 1200 négyzeméteren folyik majd a fejlesztés, kapnak heylet a laborok és a vizsgapadok.
Mint azt Jörg Grotendorst, az Inside e-Car üzleti egység vezetője mondta a hír kapcsán: a beruházással összekötik az ipari és gépjárművi felhasználásra szánt inverterek fejlesztését és gyártását. Az új gyárrészlegben csak a k+f területen 50-en dolgoznak majd 2014 áprilisától, de mihelyt a kétemeletes irodaépület egy évvel később elkészül, ez a létszám 350 főre bővül majd.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.