Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Coca-Cola az USA sokszínűségére alapozta a hirdetését, de a meleg pár szerepeltetése és a spanyol nyelvű ének sokaknál kiverte a biztosítékot.
Az Egyesült Államok sokszínűségére és nyitottságára alapozta új reklámját a Coca-Cola. A Super Bowl szünetében leadott egyperces videó azonban heves ellenreakciókat váltott ki, a felháborodott amerikaiak a Twitteren és egyéb fórumon bírálták a céget a reklám miatt - írja a Daily Mail.
A reklámfilmben az America the Beautiful dal hangzott el több nyelven is, ezzel felhívva a figyelmet az USA sokszínűségére. Az USA népességének egyébként 17 százaléka spanyolajkú és 13 százaléka fekete bőrű. A reklámban különböző bőrszínű és vallású emberek mellett egy meleg pár is feltűnik, valószínűleg mindezek együtt verték ki a biztosítékot néhány amerikainál.
„Egy angol dalt angolul kell énekelni” – főleg ebben egyezett meg leginkább a kritizálók véleménye. A felháborodott reakciók mellett azonban sokan védik a reklámot: „A Coca-Cola remek munkát végzett. Ez a reklám igazán szívet melengető volt”- írta egy elégedett néző.
A Super Bowl a világ legnézettebb sporteseménye, körülbelül 100 millióan kísérik figyelemmel a közvetítést világszerte. A mérkőzés szünetében sugárzott reklámidőt összesen 4 millió dollárért értékesítik.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.