szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A Magyar Nemzeti Bank megbízásából elkészült a Növekedési Hitelprogram 2. kampánya. A teljes kampány, amellyel a kedvezményes állami hitelt népszerűsítik a hazai kisvállalkozásoknak, hatmilliárd forintba került.

Az MNB hatmilliárdos (!) kampányát az Inter Media Group (IMG) nyerte, alvállalkozóként a kreatívfeladatokért pedig a HG 360 ügynökség felel. A kampány egyik első darabja ez a televíziós reklám:

A reklámfilmet Paczolay Béla rendezte, az operatőr Szatmári Péter volt, a kampányban szereplő színész pedig Csőre Gábor. A hatmilliárdos kampány mától, azaz február 10-től február 28-ig fut majd televízióban, a nyomtatott sajtóban, online, illetve közterületen.

A tendernyertes és a növekedési hitelprogram kapcsolatáról ebben a cikkünkben olvashat bővebben. Az MNB hitelprogramjának részleteiről itt olvashat. A videót pedig a Kreatív találta.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!