Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Jelentősen visszaesett éves összehasonlításban a Magyarországon is jelenlévő ruházati kiskereskedelmi lánc, az amerikai GAP nyeresége a január 31-én véget ért üzleti év utolsó negyedévében.
A San Franciscó-i székhelyű vállalat profitja 307 millió dollár (69 milliárd forint), részvényenként 68 cent lett az egy évvel korábbi 351 millió dollár – részvényenként 71 cent – után. A forgalom 3 százalékkal, 4,58 milliárd dollárra (1030 milliárd forint) csökkent. A legalább egy éve nyitva tartó üzletek forgalma – amely fontos jelzőszám a kiskereskedelmi láncok esetében – egy százalékkal nőtt.
A GAP a vártnál kisebb, részvényenként 2,90-2,95 dolláros eredményt jelzett az folyó, 2015. január 31-ig tartó üzleti évre. A vállalat részvényei estek a csütörtöki tőzsdei és az azt követő tőzsdén kívüli kereskedésben. A cég – az iparági trendeknek megfelelően – bővíti azt a szolgáltatását, hogy a vevők az interneten kiválasztott ruhadarabot 24 órán belül átvehessék az általuk megjelölt üzletben.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.