A végtelen lehetőségek iparága
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
1. tévhit: A keresőoptimalizálás ingyen van
Nem igaz. Talán az egyik leggyakoribb tévhit, hogy a keresőoptimalizálás nem kerül semmibe. A Google találati listáján való jó helyezés receptje a minőségi és bőséges tartalom, kellő szakértelem és némi idő. Az idő pénz, a tartalmak elkészítése is költség- és időigényes akárcsak a biztos szakértelem megszerzése, vagy egy szakértő megbízása – mondta lapunknak Gál Kristóf kis- és közepes vállalatokra specializálódott AdWords szakértő, a Klikkmarketing vezető tanácsadója.
2. Egy hónap alatt meglesz
Nem lesz meg. Az egyre fokozódó online verseny miatt minden cégnek számolnia kell azzal, hogy konkurensei is élnek a SEO eszközeivel, ezért kevés az olyan terület ami „szabad” és ahol gyorsan lehet jó találati pozíciót elérni. Sőt, van ahol fizetett AdWords hirdetések nélkül szinte lehetetlen, mert a versenytársak hosszabb ideje, komoly tudással vannak jelen.
3. Egy-két „tuti” trükkel gyorsan előre kerülünk
Nem megy. Sokan próbálnak túljárni a Google eszén, az úgynevezett Black Hat SEO-nak nevezett illegális módszerekkel. Ha ideig óráig sikerül is, előbb vagy utóbb a Google rájön, frissíti az algoritmusát és a felépített SEO-struktúra egyszerűen összeomlik, a weboldal ami egyik nap a találati lista első helyén volt, másnap már a negyvenedik. Nagyon nagy kár érheti a céget, ha ez azért történik, mert manipulál a keresőoptimalizálással, nem éri meg kockáztatni – figyelmeztet Gál.
4. A keresőoptimalizálást csak egyszer kell.
Tévedés. A Google jó helyezéseiért egyre élesebb verseny folyik. Napról napra egyre többen ismerik fel a keresőoptimalizás jelentőségét és szeretnék az első oldalon tudni a honlapjukat. Ez viszont azt jelenti, hogy a legjobb kulcsszavakra egyre nagyobb lesz a verseny. Nem lehet hátradőlni, mert el lehet veszíteni a jó pozíciókat. Egy honlap keresőoptimalizása folyamatos feladat, nem elég egyszer
5. Ha hirdetek, akkor előrébb kerül a weboldalam
Nem fog. Az igaz, hogy az AdWords hirdetések a természetes találatok előtt is szerepelhetnek a keresőoldal tetején lévő dobozban, azonban az, ha egy cég hirdet, nem befolyásolja közvetlenül a honlapjának helyezését a természetes találatok között. Ha van is összefüggés, az közvetetten annak köszönhető, hogy aki foglalkozik AdWordszel az általában nagyobb figyelmet fordít a honlapjára, és ez hatással lehet a keresőoptimalizálásra is.
Azonban azt tisztán kell látni, hogy egy-egy számunkra fontos kulcsszó esetén a hirdetők a konkurenseink lesznek. Ezért szinte minden helyzetben érdemes fizetett hirdetést használni, már csak azért is, mert az javarészt nem a SEO klikkeket kannibalizálja, hanem újakat szerez.
„Kezdőknek tilos a SEO!"
Az egyik leggyakoribb kérdés, amivel az online marketingeseket „nyaggatják” a cégek, hogy keresőoptimalizálásba (SEO) vagy a fizetett, úgynevezett PPC hirdetésbe fektessenek inkább. A válasz: kezdőknek tilos a SEO!
„A keresőoptimalizálás időigényes és viszonylag magas kezdeti költséget igénylő feladat, ráadásul bizonytalan a kimenetele. Ezért az online marketinggel ismerkedő cégek számára rendszerint nem ez a legjobb megoldás. Kezdetben az sem mindig világos, hogy mely kulcsszavakra érdemes optimalizálni a honlapot. Ez már csak azért is kritikus, mert ha az elején rosszul döntünk, könnyen elveszhet a befektetett idő és pénz. Az AdWords e tekintetben rugalmasabb, több lehetőséget ad a kezdeti elképzelések tesztelésére, érdemes azzal kezdeni” – tanácsolja Gál Kristóf.
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Befogadóotthonban kezdte „intézetis” életét annak a gyermekvédelmis férfinak az élettársa, akit azért tartóztattak le, mert a gyanú szerint prostitúcióra kényszerített több lányt is, akiket a munkája során ismert meg. Az ugyancsak őrizetbe vett nő volt nevelőjével, Laluska Erzsébettel beszélgettünk.
Itt a lista, melyik banknak hova kell automatát telepíteni
Ráadásul az elmúlt évekkel ellentétben a környező országokban is sokkal jobban érdekelte az embereket, hogy mi történik Magyarországon a Pride-dal.
Mindenre gondoltak azok a csalók, akik a videónkban megszólaló áldozatokat átverték.
Az X-Faktorban befutott Szekér Gergő szerint hazugságvizsgálóra kötötték.
Sok tanár éppen egyetlen ponttal csúszott le a kiemelkedő kategóriába sorolásról.