szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.

A Lidl közösségi oldala mérföldkőhöz jutott: a rajongók száma idén február végé átlépte a tízmilliót. A keménydiszkont-lánc 2011 szeptemberében összehangolt offenzívát indított: az addig szereplő német rajongók után egyszerre hét ország lájkolói rohanták le a nemzetközi közösségi médiát (Nagy-Britannia, Spanyolország, Írország, Hollandia, Horvátország, Románia és Finnország) – írja a realista.hu.

Tavaly áprilisig pedig lépésről lépésre minden Lidl-ország csatlakozott a Facebookhoz önálló rajongói oldallal. A láncnak jelenleg 26 Facebook vállalati profilja és 10,2 millió fős online közössége van, az átlagos népszerűségi index 5,9 százalék. Így a Lidl 2,5 éves nemzetközi Facebook-jelenléttel az európai élelmiszer-kereskedelmi hálózatok közül az első helyen áll, míg világviszonylatban a második helyet mondhatja magáénak.

A Lidl Magyarország 2012 márciusában jelent meg a Facebookon és másfél év elteltével az ország harmadik legtöbb rajongóval rendelkező élelmiszer-kereskedelmi lánca lett. 2013 őszén bekerült a magyarországi vállalati profilok top 10-es listájába, jelenleg csaknem 270 ezer rajongót tudhat magáénak.

További részleteket itt lehet olvasni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!