Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.
A Lidl közösségi oldala mérföldkőhöz jutott: a rajongók száma idén február végé átlépte a tízmilliót. A keménydiszkont-lánc 2011 szeptemberében összehangolt offenzívát indított: az addig szereplő német rajongók után egyszerre hét ország lájkolói rohanták le a nemzetközi közösségi médiát (Nagy-Britannia, Spanyolország, Írország, Hollandia, Horvátország, Románia és Finnország) – írja a realista.hu.
Tavaly áprilisig pedig lépésről lépésre minden Lidl-ország csatlakozott a Facebookhoz önálló rajongói oldallal. A láncnak jelenleg 26 Facebook vállalati profilja és 10,2 millió fős online közössége van, az átlagos népszerűségi index 5,9 százalék. Így a Lidl 2,5 éves nemzetközi Facebook-jelenléttel az európai élelmiszer-kereskedelmi hálózatok közül az első helyen áll, míg világviszonylatban a második helyet mondhatja magáénak.
A Lidl Magyarország 2012 márciusában jelent meg a Facebookon és másfél év elteltével az ország harmadik legtöbb rajongóval rendelkező élelmiszer-kereskedelmi lánca lett. 2013 őszén bekerült a magyarországi vállalati profilok top 10-es listájába, jelenleg csaknem 270 ezer rajongót tudhat magáénak.
További részleteket itt lehet olvasni.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nagy feltűnést keltett és sok díjat elnyert A fehér várkastély című, Japánban, az Edo-korban játszódó társasjáték. Az alapötlete olyan, hogy elsőre nem is érti az ember, hogy lehet ezt kivitelezni, de az első játék után kiderül: A fehér várkastély rászolgált a sikerére.
Pálinkás József, az MTA volt elnöke a Népszavának arról is beszélt, hogy a magyar kormánynak nincs semmiféle tudománypolitikája, csak kósza ötletei.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.