Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Átlépte a 10 milliót a Lidl diszkontlánc Facebook-oldalát kedvelők száma, a harddiszkont-hálózat ezzel a legkedveltebb európai üzlet – legalábbis a közösségi médiában.
A Lidl közösségi oldala mérföldkőhöz jutott: a rajongók száma idén február végé átlépte a tízmilliót. A keménydiszkont-lánc 2011 szeptemberében összehangolt offenzívát indított: az addig szereplő német rajongók után egyszerre hét ország lájkolói rohanták le a nemzetközi közösségi médiát (Nagy-Britannia, Spanyolország, Írország, Hollandia, Horvátország, Románia és Finnország) – írja a realista.hu.
Tavaly áprilisig pedig lépésről lépésre minden Lidl-ország csatlakozott a Facebookhoz önálló rajongói oldallal. A láncnak jelenleg 26 Facebook vállalati profilja és 10,2 millió fős online közössége van, az átlagos népszerűségi index 5,9 százalék. Így a Lidl 2,5 éves nemzetközi Facebook-jelenléttel az európai élelmiszer-kereskedelmi hálózatok közül az első helyen áll, míg világviszonylatban a második helyet mondhatja magáénak.
A Lidl Magyarország 2012 márciusában jelent meg a Facebookon és másfél év elteltével az ország harmadik legtöbb rajongóval rendelkező élelmiszer-kereskedelmi lánca lett. 2013 őszén bekerült a magyarországi vállalati profilok top 10-es listájába, jelenleg csaknem 270 ezer rajongót tudhat magáénak.
További részleteket itt lehet olvasni.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.