Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Majoros Zita használt alapanyagokból készíti kollekcióit, mégsem ettől érzi különlegesnek őket.
A Tudatos Vásárlók készített egy jó interjút a fiatal magyar grafikussal. Ebben Majoros Zita elmondta: sokan művelik a használtruha-hasznosítást, ám szerinte az ő termékében az az újdonság, hogy nyomott mintákat használ. Ahogy fogalmazott: "Mivel én nem divattervező, hanem grafikus vagyok, a modelljeim egyszerűek, és semleges hátteret biztosítanak a grafikai játéknak, amit ki is használunk. A szitázás folyamán kizárólag vízbázisú festékeket használunk. Talán ezektől mások a mi ruháink" – mondta.
Legnépszerűbb termékei az ún. széles ruhák, mert ezek jól állnak egy testesebb, alacsony 60 éves nőn és egy 20 éves, 180 cm-es, modell-alkatú lányon is. Ezeket a babát váró nők is nagyon szeretik, mert az állítható szélességű ruhák együtt nőhetnek a pocakjukkal. A ruháikat egyébként 10-18 ezer forint között, a táskáikat 20-30 ezer forint között árulják.
Zita szerint a pamuttermelés borzasztóan szennyező folyamat, rengeteg vizet felemészt. A viszkóz miatt erdőket vágnak ki, a készítési folyamat során rengeteg vegyszert használnak. Ezért döntött úgy, hogy újrahasznosítható ruhákat fog tervezni a vállalkozása.
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.