Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Erős külföldi terjeszkedést tervez az itthon pillanatok alatt a legmenőbbek közé avanzsált borbár hálózat, a DiVino.
A jövő év elejére 8-10 borbárból álló lánc építését tervezi a megnyitás óta a legmenőbb helyek közé tartozó DiVino borbár – most már – franchise. A jelenleg egységgel működő hálózat 2011-ben jelent meg a budapesti Szent István téren, majd a Gozsdu udvarban nyitott bárral indították a franchise-t, majd Kolozsváron avattak egy partnerüzletet. A napokban nyílt meg az első debreceni borbár, s épül a győri – írja a Népszabadság Online.
A DiVino a tavalyi százhúszezer palack értékesítése után az idén várakozásaik szerint kétszázezer palack bort adnak el.
Az év végéig további négy egység nyitását vették tervbe, Szlovákiából, Csehországból, sőt Ausztriából is érdeklődnek vállalkozók – mondta a lapnak Bánki Sándor, a borbárhálózat tulajdonosa. Egy átlagos, száz négyzetméteres DiVino üzlet nyitása a kivitelezéssel és a kezdő árukészlettel együtt mintegy 30-40 millió forintba kerül, ez átlagos forgalom mellett három-négy év alatt térül meg.
További részleteket itt lehet olvasni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Arról kérdeztük a tiltakozókat, szerintük mit szimbolizál az uradalom.