Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Szinte valamennyi jelentős hazai utazási irodánál növekedett a múlt évi árbevétel, a listát az IBUSZ, az OTP Travel és a Neckermann vezeti.
Javuló anyagi háttérrel vágnak neki a nyári főszezonnak a hazai utazási irodák – írja a szerdai Világgazdaság a cégek 2013. évi eredménykimutatásai alapján.
A lap írása szerint szinte valamennyi jelentős hazai utazási irodánál növekedett a múlt évi árbevétel, a listát az IBUSZ, az OTP Travel és a Neckermann vezeti.
A kimutatásokból az is látszik, hogy az utazási irodák üzemi eredménye javult 2012-höz képest – írja a Világgazdaság.
Molnár Gabriella, a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének elnöke szerint a javuló számok az óvatosabb tervezésnek köszönhetők, az utazási irodák tanulva a korábbi hibákból, kevesebb kockázatot vállaltak, például a charterpiacon – olvasható a lapban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.