Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Akad egy építőipari cég Tiszakécskén, amely a Simicska-féle Közgépnél is messze jobban teljesített.
Két éve még autópályát sem épített, tavaly már a leggyorsabban növekvő építőipari csoportnak nevezhette magát a tiszakécskei Duna Aszfalt Kft. A Simicska Lajos első számú oligarcha érdekeltségébe tartozó, a közpénzes közbeszerzéseken taroló Közgép Zrt.-t megszégyenítő tempóban száguld: tavaly 28 milliárdról 54 milliárd forintra növelte, azaz csaknem megduplázta az árbevételét. A nyereség még látványosabban, egymilliárdról 3,8 milliárdra ugrott, amiből a cégjegyzékben szereplő két tulajdonos, Varga Károly és Szíjj László együtt 1,8 milliárd forint osztalékot vesz ki. Ami a dinamikát illeti, a Duna Aszfalt jócskán rávert a Közgépre, amely 2012-es forgalmától hajszállal elmaradva 60,5 milliárd forint árbevételt és az előző évinél 1,1 milliárddal több, 4,3 milliárd forint nyereséget könyvelt el.
A korábban főleg önkormányzati megrendelésekre dolgozó, az 1991-ben a kicsiny Vakond Kft.-vel indult, de azóta csoporttá terebélyesedett Duna Aszfalt nagy kiugrása az volt, hogy 2012-ben megnyerte a Makótól a román határig terjedő sztrádaszakasz építését.
A cég terjeszkedéséről további részleteket az e heti HVG-ben olvashatnak.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Hogyan indult az iráni nukleáris program? Hogy vélekedtek az ország legfőbb vallási vezetői az atombombáról? És legfőképpen, milyen valós kockázata lehet egy iráni atomfegyvernek?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Pénteken Genfben találkozik az iráni külügyminiszter brit, francia és német kollégáival, valamint az EU külügyi képviselőjével.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.