szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tavaly a nevekkel, idén a zenével dobja meg nyári forgalmát a Coca-Cola, ezúttal a márka életében eddig is nagyon jelentős zenei vonalra épít. Az ikonikus Coca-Cola logó helyett most népszerű hazai és külföldi dalszövegek kerülnek fel a címkékre

Indul a Coca-Cola „Mondd el zenével!” c. nyári kampánya, amely a tavalyi nagysikerű „neves” kampány folytatásaként ismét a fogyasztót, a személyességet és az élmények megosztását helyezi a középpontba. A kampány főként a fiatalokhoz szól, akiknek a zene szinte a második anyanyelvük. Hamarosan 35 népszerű hazai és 46 külföldi ismert dalszöveg jelenik meg a klasszikus Coca-Cola, valamint a light és zero változatok címkéin, illetve a Coca-Cola dobozokon. A teljesség igénye nélkül; Avicii, Cheryl Cole, Take That, Rihanna és Gloria Gaynor dalszövegrészleteket éppúgy találunk majd a palackokon, mint Punnany Massif, Irie Maffia, ByAlex, Tóth Gabi, Majka vagy Rapülők számokat.

A kampány során fokozatosan kerülnek a Coca-Cola termékeket forgalmazó helyekre a „zenés” palackok és dobozok, ám elsőként a McDonald’s éttermekben találkozhatnak vele a fogyasztók július elején, ahol a párszázas ajánlat mellé különleges papírpoharakban kaphatják a Coca-Cola üdítőt.

A kampány sajátossága még a különösen erős digitális jelenlét a sayitwithasong.coke.com online központ felállításával, ahova a dobozokon és palackokon található QR-kóddal is be lehet lépni. A kód beolvasása után meghallgatható és megtekinthető a csomagoláson szereplő dal eredeti videoklipjének egy részlete, amit természetesen azonnal tovább lehet küldeni és megosztani másokkal.

A Mondd el zenével! aktivitás 23 európai országban egyszerre fut majd a nyáron.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!