Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Jaksity György nem azt tartja sikernek, hogy pénzügyileg eredményes a cége, hanem, hogy nagyon sokszor meg tudtak állni, és nemet tudtak mondani.
Jaksity György, a Concorde Értékpapír Zrt elnöke szerint a sikeres üzletemberek egy kicsit mind őrültek. Az Új Magyar Szó készített vele egy interjút, amiben azt mondta, hogy ha valaki évtizedeken keresztül, nap mint nap azzal a tudattal kel fel, hogy növekedni kell, növelni kell a nyereséget, még magasabb vállalati értéket kell elérni, az mindenképpen egy speciális tudatállapotot jelent. "Egy átlagos ember nem tud megbirkózni ezzel a tudati teherrel, ilyesmihez kicsit őrültnek kell lenni, másrészt egy normális ember ilyesmire nem motivált" - mondta Jaksity, aki milliárdosként egy taoista közösség tagja tíz éve. Arra a kérdésre, hogy a nem-cselekvés elvét valló taoizmust hogyan tudja összeegyeztetni az üzlettel, a növekedési kényszerrel, a befektető azt mondta: néha egyszerűen ülni kell és várni, hogy tisztázódjanak a dolgok, meg kell érteni, hogy mi a ritmus, mikor kell belépni.
Jaksity a nem-cselekvéssel kapcsolatban kedvenc könyvéből, a "Reggeli beszélgetések Lin-csi apát kolostorában" is idézett. "Egyik kedvenc könyvemben van egy megjegyzés, amely úgy hangzik, hogy „a több, az felesleg”. Végtelen növekedés nem létezik, a bolygót nem lehet végtelenül szennyezni, nem lehet korlátlanul kihasználni az erőforrásokat. A természet korlátoz minket, de van gazdasági önkorlátozás is, például a válságok, melyek arról szólnak, hogy túlszaladtunk, meg kell állni, vissza kell lépni" - mondta az interjúban.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.