Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Több mint negyedével növelte adózott eredményét a BMW az idei második negyedévben – közölte a bajorországi gyártó kedden az európai tőzsdei nyitás előtt.
A világ legnagyobb prémiumautó-gyártója 1,77 milliárd euró, azaz 412 milliárd forint nyereséget termelt az április elejétől június végéig tartó három hónapban. Ez 27,2 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
A profitmarzs – a nettó nyereség a bevétel arányában – 11,7 százalékra nőtt a 2013. második negyedévi 9,6 százalékról. A BMW ezzel megelőzte két nagy vetélytársát, az Audit és a Mercedest.
Az értékesítési árbevétel nem egészen 2 százalékkal, 19,9 milliárd euróra emelkedett. A társaság összesen kicsivel több mint 533 ezer autót adott el április-júniusban. Különösen népszerűek a BMW 5-ös sorozat szedánjai és az X5-ös városi terepjáró.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.