Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Synetiq szoftverével még azelőtt le lehet olvasni az EEG-fejpántot viselő felhasználók érzelmeit, mielőtt ők tisztába kerülnének vele. A technológia forradalmi újítás lehet a reklámiparban, hiszen segítségével kideríthető melyik reklám kelt nagyobb hatást a nézőben
A budapesti székhelyű Synetiq neuromarketing platformnak hívja azt az eszközt, amivel agyhullámokat, szemmozgást, illetve pszichológiai, érzelmi reakciókat mér üzleti célok érdekében. Vagyis kideríthető, hogy melyik reklám kelt nagyobb hatást a nézőben, vagy melyik aktuális filmkocka mozgatja meg jobban az emberek ingerküszöbét. Ez jól jöhet reklámok elkészítésénél, videojátékok tesztelésekor vagy bankolási szokások vizsgálatakor. A Synetiq eredményeivel hatékonyabban lehet értékesíteni és marketingelni, ami költségcsökkentő lehet a megrendelő cégeknek. A találmány ugyanakkor nem teljesen ismeretlen, más vállalatok is kínálnak hasonló fogyasztói teszteket (pl. big data előrejelzés), amelyeket nemzetközileg elismert cégek használnak, mint a Microsoft, Yahoo!, vagy a Chevrolet. A budapesti csapat azonban ígéretesnek bizonyul: ötletük megnyert egy finn akcelerátor programot, a Startup Saunát, melynek keretében Helsinkiben dolgoztak 2013-ban. Most Nagy-Britanniában és Németországban próbálnak piacot szerezni. A csapat Ottlik Dávid ügyvezetőből, Divák Ádám technológiai vezetőből, illetve egy magyar pszichológusból és egy spanyol mérnökből áll.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.