Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Nevet vált a Tesco egyik legnépszerűbb márkája, illetve bevezették azt a szolgáltatást, hogy amennyiben nem tetszett valamelyik saját márkás termék, vissza lehet kérni annak vételárát.
Nevet vált és teljesen megújult a Tesco saját márkás termékvonalának ún. első áras szortimentje, a Gazdaságos elnevezés helyébe teljes mértékben a Tesco Value lép (e minőségi kategória felett találhatóak az ún. színes Tesco-termékek, a csúcson pedig Tesco Finest termékkör) – írja a Napi.hu. A váltás, vagyis az újrabevezetés oka részben az, hogy a bevezetés óta eltelt 15 év alatt a brand megfáradt, kissé mellőzötté vált, az egyszerű csomagolás miatt a fogyasztók egy része adott esetben csak szégyenkezve rakta kosarába ezeket a termékeket, illetve számos, negatív felhangú internetes mém is született a dizájn elemeinek felhasználásával – mondta Lőw Laura, a Tesco-Global Áruházak Zrt. saját márkáért felelős vezetője a lapnak.
Megnézték az adott termékek ízét, kiszerelését, a felhasznált csomagolóanyagokat és ezek alapján döntöttek arról, hogy kell-e változtatni az összetételen, a csomagolás dizájnján, vagy esetleg nincs is szükség a szóban forgó cikkre a kínálatban. A csomagolás viszont szinte minden esetben megújult. A váltás a Tesco mind a négy közép-európai piacát érinti, a marketingkampány bő egy hét múlva indul.
A Value termékekre – ahogyan az összes saját márkás árura is – elégedettségi garanciát vállal a Tesco, vagyis nem csak a minőségi gondok esetén fizetik vissza a vételárat, hanem akkor is, ha valamilyen egyéb ok miatt nem nyerte el a vevő tetszését.
A témáról bővebben itt lehet olvasni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.