szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nevet vált a Tesco egyik legnépszerűbb márkája, illetve bevezették azt a szolgáltatást, hogy amennyiben nem tetszett valamelyik saját márkás termék, vissza lehet kérni annak vételárát.

Nevet vált és teljesen megújult a Tesco saját márkás termékvonalának ún. első áras szortimentje, a Gazdaságos elnevezés helyébe teljes mértékben a Tesco Value lép (e minőségi kategória felett találhatóak az ún. színes Tesco-termékek, a csúcson pedig Tesco Finest termékkör) – írja a Napi.hu. A váltás, vagyis az újrabevezetés oka részben az, hogy a bevezetés óta eltelt 15 év alatt a brand megfáradt, kissé mellőzötté vált, az egyszerű csomagolás miatt a fogyasztók egy része adott esetben csak szégyenkezve rakta kosarába ezeket a termékeket, illetve számos, negatív felhangú internetes mém is született a dizájn elemeinek felhasználásával – mondta Lőw Laura, a Tesco-Global Áruházak Zrt. saját márkáért felelős vezetője a lapnak.

Megnézték az adott termékek ízét, kiszerelését, a felhasznált csomagolóanyagokat és ezek alapján döntöttek arról, hogy kell-e változtatni az összetételen, a csomagolás dizájnján, vagy esetleg nincs is szükség a szóban forgó cikkre a kínálatban. A csomagolás viszont szinte minden esetben megújult. A váltás a Tesco mind a négy közép-európai piacát érinti, a marketingkampány bő egy hét múlva indul.

A Value termékekre – ahogyan az összes saját márkás árura is – elégedettségi garanciát vállal a Tesco, vagyis nem csak a minőségi gondok esetén fizetik vissza a vételárat, hanem akkor is, ha valamilyen egyéb ok miatt nem nyerte el a vevő tetszését.

A témáról bővebben itt lehet olvasni.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!