Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A versenyhivatal 10 milliós bírsággal kínálta meg az Aldit, mert a népszerű fapados áruházlánc reklámjaiban elhallgatta, hogy a Canon nyomtatót, illetve az azt helyettesítő terméket nem fogja tudni a fogyasztók rendelkezésére bocsátani.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) csalogató reklám miatt bírságolta meg az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-t (Aldi), mert megállapította, hogy az egyik akciója során megjelenő reklámjaiban elhallgatta azt, hogy a Canon nyomtatót, illetve az azt helyettesítő terméket nem fogja tudni a fogyasztók rendelkezésére bocsátani. A jogsértés elkövetéséért 10 millió forint bírságot szabott ki a GVH. Az Aldi 2013. szeptember 29. és 2013. október 2. között akciós újságjában, üzleteiben elhelyezett plakátokon, internetes honlapján és elektronikus hírlevelében hirdette a Caono Pixma MG2255 multifunkciós nyomtatót 11 900 forintos áron.
A GVH megállapította, hogy a népszerű diszkontlánc hetekkel az akció meghirdetése, a reklámújság nyomdába adása előtt rendelkezett információval arról, hogy beszállítója Magyarország számára egyáltalán nem tud szállítani a Canon multifunkciós nyomtatóból, a nevezett nyomtatóból nem rendelkezett készlettel az akció során, helyettesítő terméket nem biztosított az akció ideje alatt.
A versenyhivatal azt is megállapította, hogy az Aldinak tudnia kellett volna, hogy a fogyasztók széles körét elérő akcióban népszerűsített terméket az akció időtartama alatt nem fogja tudni szolgáltatni, és a terméket más vállalkozástól sem fogja tudni beszerezni, s ezt a körülményt nem szerepeltette a kommunikációjában, e tényt elhallgatta a fogyasztók elől.
A GVH a bírság kiszabása során a reklámköltség összegét vette a bírság alapjául, valamint súlyosító és enyhítő körülményeket vett figyelembe.
Súlyosító körülményként értékelte, hogy az Aldival szemben korábban is megállapították, hogy a fogyasztók megtévesztésére alkalmas magatartást tanúsított, a jogsértő kereskedelmi gyakorlat a fogyasztók széles körét érte el, az eljárás alá vont magatartása felróható volt, valamint figyelembe vette az akció image-értékét, becsalogató hatását.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.