Cserben hagyta ügyfeleit a köddé vált pénztárgépes cég

Sorban fordulnak el a Timing in Central Europe Kft.-től elégedetlen ügyfelei, mert nem tudják kivel javíttatni meghibásodott gépeiket, miután a forgalmazó felszívódott és képtelenség kapcsolatba lépni vele.

  • hvg.hu hvg.hu
Cserben hagyta ügyfeleit a köddé vált pénztárgépes cég

Az onlinekassza.hu-nak nyilatkozó dohányboltos vállalkozó június óta hiába vár online pénztárgépre, a forgalmazó TICE ugyanis nem szállított le. A forgalmazó arra hivatkozott, hogy a beszállítója késik. Miután augusztus 31-én lejárt a bekötési határidő, kiadtak egy igazolást a NAV felé, hogy a trafikos vállalkozó önhibáján kívül nem jutott géphez, így használhatja a régi kasszát. Ezáltal a büntetést megússza, de a vállalkozó úgy döntött, keres mást, aki megbízhatóbb. A probléma csak az, hogy a vállalkozó nem tud olyan illetékessel beszélni a cégnél, akivel közölhetné felmondási szándékát. A cég ugyanis szinte elérhetetlenné vált. A tice.hu, illetve a ticekassza.hu honlapot törölték az internetről. A tice.hu a magyarkassza.hu oldalra linkel, ám azon sincs elérhető tartalom. A társaság facebook oldala tavaly december 31-én frissült utoljára. Az onlinekassza.hu munkatársai hiába hívták a közösségi oldalon megadott számot, az ki volt kapcsolva.

Más dohányboltosok is arra panaszkodtak, hogy a meghibásodott nyomtató miatt, hiába próbálják elérni a céget, hogy cseréljék ki. Az elégedetlen ügyfelek most rendőrségi feljelentésre készülnek. A szakértők már a kasszacsere elején felhívták a figyelmet, hogy óvatosan válasszanak forgalmazót a trafikosok, ugyanis a pénztárgép hosszú távú befektetés, nem elég megvásárolni, a szervizelés, a karbantartás is komoly feladat, amelyet csak országos szervizhálózattal rendelkező cég tud elvégezni. A TICE Kft. 2012. december 18-án alakult, néhány nappal azelőtt, hogy hatályba lépett a trafikrendelet. A cég 2013-ban 100 millió fölötti árbevételt ért el, elsősorban a dohányboltos kasszákat forgalmazta. Nem növelheti az ügyfelek bizalmát, hogy a társaságot a korábbi tulajdonosok 2014. június 27-én eladták.

via elelmiszer.hu

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.