Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Alig több mint egy hónap van karácsonyig, a legtöbb cég már megkezdte az ünnepi vásárlásra ösztönző kommunikációs kampányát. Ha ön még nem, gyorsan vágjon bele, mert a sikeres kampányból származó extra bevétel bőségesen meghálálja a ráköltött összeget.
„Aki megfogadja a Facebook hirdetésekre vonatkozó alábbi 5 jó tanácsot, az már egy nagyon nagy lépést tesz annak irányában, hogy vásárlók tömegeit vonzza be üzletébe. Egy sikeres kampány előkészítése és menedzselése azonban sok időt igényel, ezért fontos előre átgondolni, hogy az adott cégnél dolgozóknak lesz-e elegendő idejük ezt a feladatot megfelelően elvégezni. Amennyiben nem, akkor érdemes profi szakértőkhöz fordulni. Elsőre lehetséges, hogy felesleges költségnek tűnik a külső segítség igénybevétele, de a sikeres kampányból származó extra bevétel bőségesen túlszárnyalhatja a szakértőre költött ráfordítást!” – mondja Joanelli Tamás közösségi média szakértő, a Be Social ügyvezetője.
Tervezés
Mindenképp szükséges egy kommunikációs terv elkészítése, amely jó sorvezető lehet, hogy mit, mikor és hol szeretne az adott cég megjelentetni. Az időben elkészített tervvel elkerülhetőek az utolsó pillanatban, kapkodva megjelentett hibás üzenetek és hirdetések, valamint így előre ütemezhetőek is a megjelenések, ezáltal pedig biztos nem történik meg, hogy feledékenységből nem indul el a kampány.
Linkek a bejegyzésekben
A bejegyzésekben használt linkek segítségével könnyedén átterelhetőek a Facebook követők a saját weboldalra vagy webáruházba. Érdemes figyelni arra, hogy egy augusztusi frissítés óta, az url megjelenítésének „hagyományos” módját részesíti előnyben a Facebook, vagyis jelenleg előbbre kerülnek a hírfolyamban az ilyen típusú megosztások, mint, amikor egy képet tölt fel valaki, amihez utólag rendel hozzá linket.
Ünnepi tematikájú posztok
Ajánlott kerülni más oldalak által már megosztott tartalmak újraposztolását. Érdemes legalább ebben az időszakban időt, erőforrást és minimális büdzsét áldozni arra, hogy igazán egyedi és a cégünkhöz illeszkedő posztokat jelenítsünk meg a követőknek. Ez kicsit olyan, mint amikor valaki továbbad egy karácsonyi ajándékot és nem veszi a fáradtságot, hogy átcsomagolja
Fókuszban a célcsoport
A Facebook hirdetések nagyon jól célozhatóak, így tökéletesen behatárolhatóak a cég számára fontos vásárlók. Például a férfi és a női vásárlók számára más üzenetek, más képek lehetnek figyelemfelkeltőek, ezért érdemes külön hirdetéseket készíteni a két nem számára.
Folyamatos felülvizsgálat
Fontos a közzétett tartalmak folyamatos nyomon követése, megnézni, hogy melyik teljesít jobban és vált ki nagyobb interakciót (megosztás, komment, lájk), és melyik kevésbé. Érdemes legalább hetente egyszer kicsit több időt eltölteni a statisztikák elemzésével, hiszen ezzel amellett, hogy tudatosabban lehet megtervezni a következő időszak kommunikációját, még akár kedvezőbb áron is el lehet jutni a célcsoport újabb tagjaihoz.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Az Ön cége sikeres? Ossza meg velünk sikertörténetét, és mi megírjuk! Kérjük adja meg elérhetőségeit, hogy megkereshessük.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.