Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Legalábbis azok, amelyek csatlakoztak az Ingyen Szállítás Napjához, ami december 11-re esik.
A Black Friday után itt az Ingyen Szállítás Napja is, természetesen amerikai mintára. Ez azt jelenti, hogy a holnapi nap folyamán, azaz december 11-én megrendelt termékek kiszállításának díját több mint 100 webáruház magára vállalja. Az akció nem csak a fogyasztóknak kedvez, hanem a webáruházat működtető cégeknek is, ugyanis egy felmérés szerint az online vásárlások közel felét azért szakítják meg, mert amikor a rendelési folyamat végén a vásárlók szembesülnek a szállítási költséggel, inkább visszatáncolnak. Ráadásul az emberek 90 százaléka egyébként is hajlamos az előre eltervezettnél többet költeni, ha tudja: a kiszállítás ingyen van - írja az uzletresz.hu. Az akcióban részt vevő webáruházak listáját itt találja.
Idén már 5. alkalommal rendezik meg az Ingyen Szállítás Napot, februárban pedig jön a Zöld Hétfő is, amikor szintén ingyenes a szállítás. A korábbi visszajelzések alapján, ilyenkor a webáruházak legalább 5-szörös forgalomnövekedésről szoktak beszámolni. A konverziós arány pedig 3-12%-os értékeket ér el, vagyis a kattintók közül ennyien ténylegesen vásárolnak is. Közel 30 ezren iratkoztak már fel az értesítőkre, akiket minden esemény előtt hírlevélben értesítenek. Ha cégének is van webáruháza, ide kattintva ön is csatlakozhat.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.