Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kampányt indított weboldalán a Tesco „Maradunk!” címmel. Ebben azt ígérik, hogy a cég nem vonul ki Magyarországról. Hétfőn ugyanakkor több mint 500 dolgozónak mondanak fel az áruházláncnál, és azt is megerősítették, hogy bezárják 13 üzletüket.
„Mert szeretjük Magyarországot.” – egyebek mellett ez olvasható a Tesco weboldalán indított kampány szövegében. A hirdetésben hivatkoznak az elmúlt 20 évre, 20 ezer magyar munkatársukra, több mint 1100 magyar beszállítójukra és heti 3 millió vásárlóra.
A hétfői Magyar Nemzet azt írta, hogy 564 főt bocsát el a Tesco, és ezt hétfőn közlik az érintett dolgozókkal. Összesen 13 üzletet zárnak be, főleg vidékieket.
A Tescótól hétfő délelőtt megerősítették, hogy több mint 500 embert küldenek el.
A Tesco itthoni vezérgatója az Indexnek adott interjúban szintén megerősítette a leépítés hírét, de azt ígérte, hogy igyekeznek másik állást biztosítani az érintett munkatársaknak, illetve próbálnak segíteni elhelyezkedni nekik. Nigel Jones egy kérdésre azt válaszolta: sosem gondolkodtak azon, hogy teljesen kivonulnának Magyarországról.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.