Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Kiírja az ügyfél nevét az Erste bankautomatája pénzfelvételkor – erre hívta fel a figyelmet a Délmagyarország egyik olvasója. Az Erste Bank szerint adatvédelmi szempontból semmi gond nincs a név megjelenítésével.
A lap olvasója párjával vett fel pénzt egy ATM-ből, akkor figyeltek fel arra, hogy kiírta az automata a nevét. Szerinte ez adatvédelmi szempontból aggályos. Mindketten az Erste Bank ügyfelei egyébként – olvasható a cikkben.
A lap megkereste az Erste Bank kommunikációs osztályát, ahonnan azt válaszolták: „A név megjelenítésével kapcsolatban bankunk jogi szakértőivel egyeztetett szakvéleményünk az, hogy bankunk készpénzfelvételi gyakorlatával összefüggésben banktitoksértés és a személyes adatok védelmének kérdése nem merül fel".
Magyarázatként azt írták, hogy az ATM-eket nemcsak Erste banki ügyfelek használhatják, így kizárólag a név alapján nem lehet beazonosítani a pénzfelvevőket. Az ügyfelek védelme érdekében az ATM-ek környezetét is úgy alakították ki, hogy illetéktelenek ne láthassák az ügyfél adatait, így önmagában a név megjelenítése nem jár veszélyekkel. „Adatvédelmi szempontból tehát nem kifogásolható ez a gyakorlat" – közölték.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.