Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Peter Espersen, a LEGO termékfejlesztési igazgatója frappáns módját választotta az üzleti partnerekkel való kapcsolattartásnak.
Az alábbi képen látható névjegykártyát Peter Espersen adta át a Business Insider újságírójának egy korábbi rendezvényen.
A LEGO figura a termékfejlesztési igazgató kicsinyített mása, de a márka sajátosságából fakadó, nem éppen részletgazdag kidolgozottsága miatt azért a nevét is ráíratta önmaga mására, és persze – ami a képen nem látható – a bábu hátulján olvashatóak Espersen elérhetőségei is. Egyetlen hátránya a találó megoldásnak, hogy aligha lehet együtt tárolni a hagyományos névjegykártyákkal, így könnyen elkeveredhet a táska alján.
Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.