Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Teljesen kivezetik a magyar piacról az OLX.hu márkanevet, miután azt megvette az apróhirdetési piacon vetélytárs Jófogás.hu tulajdonosa – írja a Világgazdaság keddi száma.
Megszüntetik az OLX.hu apróhirdetési oldal működését Magyarországon, az oldal felhasználóit a Jófogás.hu-ra terelik át – írja a Világgazdaságnak a Jófogás.hu-t üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, Palocsay-Zubor Géza. A teljes kivezetés 3-4 hónapot vesz igénybe.
Korábbi cikkünkben megírtuk, hogy a felvásárlás egy kölcsönös piacfelosztási alku része, az OLX-et üzemeltető Allergo tulajdonosa, a Naspers Romániában és Portugáliában szerzett kizárólagosságot az apróhirdetési piacon, és ezért áldozta be a Jófogással szemben nyerőre álló OLX.hu-t a magyar piacon.
A Napi Gazdaság a múlt héten azt írta, hogy az OLX.hu tizenöt dolgozóját érintheti a leállás, és létszámleépítéssel is jár a dolog.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.