Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Valószínűleg komoly piaci rést töm be a Starbucks azzal, hogy hamarosan beindítja a házhoz szállítást, legalábbis a tesztek már idén megkezdődnek. Egyelőre az Egyesült Államokban.
A kávézólánc új szolgáltatását az év vége felé kezdik tesztelni az Egyesült Államokban. A vállalat két tesztet indít az idén – írja a marketinginfo. Az elsőt Seattle városában, a csomagszállítással foglalkozó startuppal, a Postmates-szel partnerségben. A fogyasztók egy mobilos alkalmazással rendelhetnek kávét és ennivalót a Starbucks menüjéről. A Starbucks eddig is kísérletezett a mobilfizetéssel és az alkalmazásokkal, hogy elérje fogyasztóit, akik rendszerint rohannak, vagy úton vannak. A mostani projekt legnagyobb kihívása, hogy a kávé és az étel még forró legyen, amikor megérkezik.
"Ha a kávét pár percen belül ki tudjuk szállítani, akkor bármi mást is" - áll a Postmates hivatalos blogján. A második teszt helyszíne a manhattani Empire State Building lesz. Az épületben működő Starbucks-ból fel lehet majd rendelni a kávét az irodákba.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.