Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az idei első negyedévben megszerezte a piacvezető helyet az ultranagy-felbontású képernyők (UHD) gyártásában a Samsung Electronics Co. Ehhez azonban a piac egyharmadát sem kell magáénak tudnia.
A Display Research piackutató vállalat adatai szerint az első negyedévben a Samsung 28,8 százalékos arányban látta el a világpiacot UHD képernyőkkel, 8,9 százalékponttal növelte piaci részesedését a 2014 első negyedévi 19,9 százalékhoz képest. A második helyet az idei első negyedévben a szintén dél-koreai LG Display szerezte meg 25,7 százalékos részesedéssel.
Egy éve az LG Display részesedése magasabb, 27,9 százalék volt. A 2014 első negyedévében még a világpiac 45,9 százalékát ellátó Innolux Corp. részesedése az idei első negyedévre 23,5 százalékra csökkent. A Samsung előretörése elsősorban a nagy méretű UHD képernyők gyártásában elért eredményeinek volt köszönhető. Az 55 hüvelyknél nagyobb képernyő átmérőjű monitorok világpiacán 38,7 százalékos részesedést vívott ki magának a Samsung.
Az első negyedéven a Samsung összesen 1,66 millió darab 40 és 85 hüvelyk közötti átmérőjű UHD képernyő panelt gyártott, 24,7 százalékkal többet a 2014 negyedik negyedévinél és 350 százalékkal többet a tavalyi első negyedévi 369 ezernél. Miközben a Samsung növelte termelését, a világpiaci teljes forgalom az idei első negyedévben 14 százalékkal 5,75 millióra csökkent.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?