Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Starbucks kávézólánc több ezer üzletében lehet Amerika-szerte telefonos appon rendelni és fizetni, és a múlt héten több gyorsétteremlánc is bevezette hasonló szolgáltatását, így például a Burger King és a Taco Bell's is. A Subway is nagy erőkkel készülődik.
Amerikában lassanként teljesen megszokottá válik, hogy a gyorséttermekben okostelefonos applikáción keresztül lehet rendelni és fizetni a kívánt ételeket, italokat. A sorba csatlakozik a Magyarországon is láncot építő Subway szendvics franchise hálózat, akik a PayPal fizetési megoldást választották, és építették be megújult applikációjukba – írja a Franchiseportal. A szolgáltatást az Egyesült Államok mind a 27 060 üzletében elérhetővé teszik várhatóan az év végéig.
A fejlesztésnek köszönhetően a Subway vásárlói összeállíthatják kedvenc szendvicsüket, megrendelhetik és kifizethetik azt, így az üzlethez érve már csak a csomagot kell felvenniük, és már siethetnek is tovább.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.