Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A Volkswagen (VW) szerint nyolcmillió dízelüzemű járműbe telepítették az emissziós értékeket manipuláló szoftvert az Európai Unióban – derült ki abból a levélből, amit a VW a német törvényhozásnak küldött.
A Reuters által idézett, október 2-i keltezésű levél szerint az 1,2-es, 1,6-os és 2,0 literes, EA189 dízelmotorral ellátott autók érintettek.
A Handelsblatt című üzleti lap írt először a levélről, amelyet a német alsóház közlekedési bizottságnak és azon tartományoknak küldött el a német autógyár, ahol VW-gyárak találhatók. A levélben a konszern bocsánatot kér a "néhány ember által elkövetett helytelen cselekedetért", és a tények teljes körű feltárását ígéri.
A VW korábbi közleménye szerint világszerte 11 millió kocsi fut manipulált motorral. Matthias Müller, a VW új vezérigazgatója kedden Wolfsburgban, a vállalat székhelyén találkozik a dolgozókkal, szerdán pedig eligazítást tájékoztatja a felügyelőbizottságot.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Még felszólítás sem hangzott el, semmilyen módon nem szankcionálhatók a résztvevők - állítja Horváth Lóránt ügyvéd.
Bekussol, sunyít, mentegeti magát, hazudik, lapul.