Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Csaknem 4,8 millió forintra bírságolta a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Telefonkönyv Magyarország Kft.-t a megtévesztő reklámjai miatt. A cég számlának látszó dokumentumokkal próbálta rávenni a vállalkozásokat, hogy jelenlenek meg az online telefonkönyvben.
Megtévesztőek voltak a Telefonkönyv Magyarország Kft. 2013 márciusa és 2015 márciusa között postán kiküldött ajánlatai, mert valódi számlákra hasonlítottak.
A versenyhivatal szerdai közleménye szerint a cég meglévő üzleti partnerség álcája mögé bújva igyekezett ügyfeleket szerezni és elvonta a címzettek figyelmét arról, hogy a két vállalkozás között még nincs szerződéses viszony. A levelek hátoldalán ráadásul szerződésnek nevezte az ajánlatát, illetve az elküldött álszámlát nem húzta át és nem írta rá azt sem, hogy minta.
A GVH súlyosító körülményként értékelte, hogy a vállalkozás a jogsértő gyakorlatot hosszú ideig folytatta, a megcélzott vállalkozások széles körét érte el a megtévesztő gyakorlattal, és magatartása ellentétes volt a polgári jogi jóhiszeműség és tisztesség elvével.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.
Indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: befagyott klímaprogram és szépségipari balesetek.