Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Volkskwagent alaposan megtépázza a dízelbortány, a korábbi világelsőség helyett hónapok óta főként a veszteségekről és az apadó keresletről szólnak a céggel kapcsolatos hírek. Most kiderült, még a globális cirkuszt kirobbantó Amerikában is van olyan szegmens, ahol a VW drasztikus növekedésre volt képes.
Annak ellenére, hogy Volkswagen-eladások a dízeljeik emissziós vizsgálati botránya után az Egyesült Államokban általánosan csökkenő eladási pályára álltak, és így már az nem elképzelhetetlen, hogy az idén az eddigi piacuk negyedét is elbukhatják az eladott személygépkocsi-darabszámot tekintve, az elektromos autók piacán a cég finoman szólva is meghökkentően nagyot alakít.
A tavalyi év azonos időszakához viszonyítva az e-Golf néhány százalék híján 300 százalékos növekedést tudott elérni. A Volkswagen of America adatai szerint a tavalyi 119 darabos értékesítési szintről mostanra felugrottak a 472 e-Golf eladásáig. Ez összességében nem sok, mert az amerikai kereskedő összesen 23.882 VW-t értékesített (túlnyomó részük Jetta, Tiguan és Passat), de az eredmény mégis megsüvegelendő, mivel azt mutatja, hogy a márka iránt van azért növekvő bizalom is.
Az adatokat közlő Reneweconomy az eladások pontos adatait tartalmazó táblázatot is közölt, érdemes ezt is végigbogarászni:
Ha a cikket érdekesnek találta, kövesse a gazdasági rovat Facebook-oldalát!
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.