Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Előbb levélben kívánt sok sikert és köszönte meg a dolgozók munkáját a frissen eladott Origónál a Magyar Telekom vezérigazgatója, Christopher Mattheisen, majd elment a szerkesztőségbe is.
"Sok sikert kívánunk az Origo munkatársainak a jövőben is, és kívánjuk, hogy az új tulajdonos segítségével is folytathassák a már eddig megszokott, magas színvonalú szakmai munkát!" - írta levelében Christopher Mattheisen Telekom-vezér.
Mattheisen a nem sokkal korábban bejelentett eladásról felidézte, hogy a Magyar Telekom a New Wave Media Kft.-nek, a vs.hu kiadójának adja el az Origo Zrt.-t hozzávetőleg 4,2 milliárd forintért. A Magyar Telekom júniusban kezdeményezte az Origo eladásának indítását, és a tender végén a legjobb és egyben a legmagasabb vételárat is ajánló pályázó lett a nyertes - tette hozzá.
"Az Origo értékesítésére azért kerül sor, mert a Magyar Telekom csoport kiemelt céljának tekinti, hogy a korábbiaknál is nagyobb fókuszt helyezzen a távközlés és infokommunikáció körébe tartozó feladataira" - közölte Mattheisen.
"Az Origo médiapiaci jelentősége ellenére sem kapcsolódik szervesen a Magyar Telekom csoport távlati elképzeléseihez, hosszú távú stratégiájához. Ezért úgy látjuk, hogy az a legjobb, ha mind az Origo, mind a Telekom a saját területén halad tovább és ér el további sikereket abban, amiben bizonyítottan a legjobb. Ez áll az értékesítési döntés hátterében" - tette hozzá.
Mattheisen szerint az eladásal a Magyar Telekom életében is lezárul egy fejezet, ami 1998-ban kezdődött az Origo hírportál alapításával és 17 éven át tartott.
Azt írta, ebben az időszakban az Origo nemcsak mint hírportál, hanem mint sokszínű médiavállalkozás is hírnevet szerzett magának és a Telekom csoportnak. "Olyan szolgáltatásokra gondolok itt, mint a freemail, vagy a két saját csatornánk, az Ozone illetve a Life Network vagy akár a TVGO. Ezt az értékteremtő munkát szeretném megköszönni az Origo munkatársainak!" - tette még hozzá.
Christopher Mattheisen csütörtök délután személyesen is felkereste az Origo szerkesztőségét, elköszönt a munkatársaktól. Értesüléseink szerint amikor feltették neki a kérdést, vajon van-e összefüggés az Origo eladása és a kormány Telekom elleni csütörtöki lépései között, ő véletlen egybeesésről beszélt. A kormányzati szerződésbontásokról egyébként érdemben nem mondott semmit.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.