Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
Összességében visszafoghatja beruházásait az Audi, ám az Audi Hungariánál a győri gyárban mégis minden idők legjobb évére számítanak, további fejlesztéseket hajtanak végre, a létszámot nem csökkentik – írta hétfői számában a Népszabadság.
A Volkswagen-csoport dízelautóit érintő szoftverbotrány ellenére az Audi – melynek motorjai Győrben készülnek ugyan, de a különböző típusokba már az adott márka gyáraiban szerelik be őket – eladási statisztikái nem csökkentek – írta a Népszabadság.
A lapnak Peter Kössler, a győri kft. ügyvezetésének elnöke azt mondta, a dízelmotorok egyáltalán nem szorultak háttérbe, kizárólag a szokásos ingadozás tapasztalható a benzinnel és a dízellel hajtott autók között.
A beszámoló kitért arra is, hogy magyar szempontból különösen fontos, hogy a botránynak lesz-e olyan következménye, amely miatt Győrben létszámleépítésre kényszerülhet a konszern.
Mint írták, most a győri gyár vezetésében határozottan kijelentették, dolgozóik száma egyáltalán nem csökken, sőt speciális tudással rendelkező szakembereket továbbra is rendületlenül keresnek.
Jelenleg 11 500 munkatárs dolgozik közvetlenül náluk, de a beszállítókkal együtt legalább e létszám duplájának teremtenek megélhetést.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
A sürgősségi osztály korszerű, légtechnikával felszerelt műtőjét most raktárként használják.