Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Eddigi legvakmerőbb lépésére készül a Starbucks, az eszpresszó hazájában, Olaszországban próbálkozik.
Milánóban nyitja első kávézóját az amerikai Starbucks-lánc, "alázattal és tisztelettel", ahogy állítja a cég. Az amerikaiak a Percassi fejlesztővel működnek együtt az olasz piacon. A tervek szerint 2017-ben nyílik meg a Starbucks milánói egysége. "Tudjuk, hogy különleges kihívást jelent az első Starbucks üzlet Olaszországban, de biztosak vagyunk abban, hogy az olasz emberek kíváncsiak a Starbucks-élményre, már ez történik sok más piacon is" – mondta Antonio Percassi.
A Starbucks elnök-vezérigazgatója, Howard Schultz egy 1980-as milánói utazásból merítette a lánc alapötletét. Lenyűgözte, hogy az olasz kávézókban összegyűltek az emberek, ezek a helyek úgy működtek, mint egy agóra. A Starbucksnak azóta 22 ezer üzlete működik 67 országban.
Annak ellenére, hogy Olaszországban találták fel az eszpresszógépet, az ország csak a hetedik helyet legnagyobb fogyasztó Európában. A sort a finnek vezetik, majd Ausztria és Svédország következik – derül ki az Európai Kávészövetség adataiból.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Így vált kiemelt egyházi és állami ünneppé augusztus 20.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.