Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A japán versenytárs a botrány miatt megroggyant autógyár harmadát vinné.
A Mitsubishi Motors és a Nissan megerősítette, hogy a két cég a részbeni egyesülésről egyeztet – írja a BBC. A Mitsubishi az üzemanyag-fogyasztási adatok meghamisításával olyan botrányba került, hogy piaci értéke napok alatt 40 százalékkal esett, részvényeinek kereskedését pedig most fel is kellett függeszteni.
Helyi sajtóértesülések szerint a Nissan a Mitsubishi harmadát szerezné meg, és ezzel a legnagyobb részvényesévé válna.
A Mitsubishi áprilisban ismerte el, hogy 25 éven keresztül hamis adatokat közölt az autóinak fogyasztásáról, és folyamatosan megsértette a japán törvényeket.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!