Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Coca-Cola csalódást keltő eredményt tett közzé szerdán az idei második negyedévéről és csökkentette az idei növekedési előrejelzését is.
A nagy, fejlett piacokon, például az Egyesült Államokban vagy Japánban elért jó eredményt lerontotta, hogy az eladások elmaradtak a várttól a feltörekvő országokban, például Kínában és Argentínában - közölte a Coca-Cola.
A cég 3,45 milliárd dollár, azaz 983 milliárd forint nettó profitot ért el, ez részvényenként 0,79 dollárnak felel meg. Az értékesítési árbevétel 5 százalékkal csökkent, 11,54 milliárd dollárra. A piac 11,69 milliárd dollárt várt.
A vállalat az eredmények ismeretében csökkentette az idei egész éves forgalomra vonatkozó növekedési előrejelzését.
A Coca-Cola és kisebb vetélytársa, a Pepsi is azzal szembesül, hogy a fogyasztók világszerte egyre inkább próbálnak figyelni az egészségükre, és a szénsavas italok helyett teát és gyümölcslevet isznak.
A Coca-Cola termékei közül is egyre több fogy a svájci Nestlével közösen gyártott Nestea jeges teából és a Cappy gyümölcslevekből.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.