szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy angol biztosító elkezdte elemezni az ügyfeleit a közösségi médián.

Az Admiral Insurance elkezdi használni a Facebookot az ügyfelek szokásainak vizsgálatára. A The Guardian beszámolója szerint a társaság az első autótulajdonosok Facebook-bejegyzéseit nézi meg tüzetesen, hogy kiderítse, mennyire vezetnek biztonságosan.

A biztosító megnézi a posztokat, a lájkokat, de állítólag nem vizsgálja a fotókat. A rendszerezett, visszafogottabb életmódot élő ügyfelek több pontot kapnak, és alacsonyabb biztosítási díjra számíthatnak.

Azok, akik rövid, lényegre törő tőmondatokban frappánsan fejezik ki magukat, esetleg listákat használnak, vagy nem csak úgy szervezik meg a barátjukkal az esti találkozójukat, hogy azt mondják neki: „ma este”, hanem konkrétabban megadják az időpontot és a helyszínt, szintén jobb elbírálás alá eshetnek.

Első körben a szolgáltatásra önként lehet jelentkezni, és az Admiral azt ígéri, hogy csak jól járhat az ügyfél, vagyis árengedményt kaphat, de a díjak emelkedésére akkor sem kell számítania, ha rosszul teljesít.

* * * Gondoskodjon családja anyagi biztonságáról nehéz helyzetben is

A jelenlegi nehéz, bizonytalan gazdasági helyzetben még fontosabb a család anyagi védelme. A Bankmonitor Biztonság biztosítás választásával nehéz helyzetben a családnak legalább a hitelei törlesztésével nem kell foglalkoznia.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!