Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A fejlesztéssel remélhetőleg el lehet felejteni a hétvégi brutális dugókat az M7-esen.
A balatoni autópálya Budapestről induló jobb pályáját az M0-s autóúttól a leendő M8-as autópálya csomópontjáig tervezik kiszélesíteni egy újabb sávval. Legalábbis erre írták ki a tervezési közbeszerzést. A bal pályát csak Székesfehérvártól a Balaton felé 25 kilométer hosszúságban kell bővíteni, mert az már most is kétszer háromsávos Székesfehérvártól a fővárosig – írja a Napi.hu.
Ajánlatot az tehet, akinek az elmúlt három lezárt üzleti évben a nettó árbevétele elérte a 2 milliárd forintot, amelyből a legalább kétszer kétsávos országos főút és/vagy gyorsforgalmi út tervezése minimum 1 milliárd forintot tesz ki. A munka ellenértékének a forrása az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP). A támogatásra még nem nyújtott be igényt a NIF.
Az ajánlattételi határidő január 16. Az értékelésnél 90 súlyszámmal szerepelnek a minőségi kritériumok, míg az ár súlyszáma 50.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.