Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Óriásüzlet alakulhat a magyar fociban: már a héten tárgyalhatnak arról, hogy a Red Bull megvásároljon több futballklubot, köztük az Újpestet is.
A Red Bull vásárolhatja meg belga tulajdonosától az Újpest FC-t. A Nemzeti Sport szúrta ki a Twitteren, hogy a cég magyarországi képviselője arról írt: a Red Bull vezetői holnap tárgalhatnak Svájcban Roland Duchatelet-vel. Két klubot, az angol Charlton Atheticet és a magyar Újpestet vásárolnák meg. Arra azért felhívták a figyelmet, hogy az Újpest tulajdonosa nem a több futballklubot is birtokló Roland Duchatelet, hanem az ő fia.
Dietrich Mateschitz and Roland Duchâtelet expected to meet with club representatives in Switzerland on Wednesday #CAFC #UJPEST #redbull
— Aron Rodríguez (@SaloMinSondon) 2017. január 23.
A Red Bull már több országban is bevásárolt, a futballklubjaik hamar nagy sikereket értek el – erre a Salzburg vagy az RB Leipzig lehet a legjobb példa. De New Yorkban, Kínában és Brazíliában is van focicsapatuk, ahogy a Forma–1-ben is jelen vannak.
Az újpesti foci legutóbb akkor került a figyelem középpontjába, amikor két hete kiderült: nem kezdeményezheti a Magyar Labdarúgó-szövetségnél a klub a Szusza Ferenc stadion hitelesítését, bár a létesítmény felújítási munkái befejeződtek. Az ÁNTSZ, a mentők, a rendőrség és a katasztrófavédelem sem adta áldását az újjáépített stadionra.
Az Újpest és a Red Bull egyelőre nem kommentálták az értesüléseket.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.